lørdag 7. november 2009

Inspirert av andre bloggere


Det er mange flinke kokker her i blogglandia. Desse matmuffinsane fann eg oppskrift på inne på Hobbyhuset sin blogg. Veldig enkle å laga, og av ting man stort sett har i hus. Anbefales :)


Eg blir nok aldri kjent for å vera noke super kokk. Mat og baking står ikkje mitt hjerta nærmast. Av og til må eg likevell til pers, og denne Budapestkaka var enkel og laga til, sjølv for meg. Du finne oppskrifta her. (Søk på "Budapest").

Snart er det vel tid for julebakst og eg er alltid lika letta når kakemennene er ferdigbaka.


Det har blitt litt amputert trening no i haust pga. alt som har hendt, men nå er eg tilbake på rett kjøl, og det trengs vel etter alle desse etegilda for tida.

1 kommentar:

Hilsen fra landet sa...

Det viktigste er å kunne GLEDE seg mens man lager maten og ha noen å glede seg sammen når man koser seg med den. Moro å få inspirasjon i blogglandia synes jeg også - og så kan du gi inspirasjonen videre som du gjorde akkurat nå! :-)