lørdag 7. november 2009

Arbeid :(

Hausten er oppussingtid for meg. Eg likar ikkje å pussa opp, det er noke med det verste eg gjer.

Eg må iallefall ha det nokelunde ryddig i resten av huset, og oppussinga må gå fort. Er ikkje ei slik som "kosar" meg med slike prosjekt. Nope, dess fortare, dess betre.


Kjekt å ha bursdag, då dryppe det alltid litt nye dilleting til hus og heim.


Her kjem eit par bilder frå førprosjektet. Håpet er at dette snart skal bli eit koslig hobbyrom, der symaskina skal få sin faste plass. Planane er det iallefall ikkje noke i veien med....


Her har eg revet brystpanel og gamle minner dukker opp. Husker godt den tida då "alt" skulle vera gult, burgunder eller grønt ;)
Planleggingsdag i barnehagen i dag, så dette går ikkje så fort som eg ønsker.


Ønsker alle ei flott hausthelg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Da blir bra te slutt =) Du er flinke ;)Du må helsa te gullongane =) -Anne Sofie-

Anonym sa...

Da blir bra te slutt =) Du er flinke ;)Du må helsa te gullongane =) -Anne Sofie-