søndag 29. mars 2009

Oppussing på lavbudsjett


Når Jernia åpna butikk her i haust,så var det 1 l. Perfect interiørmaling på tilbud til kr. 49,-, og eg bevilga meg 5 liter. Siste verk er den gamle kjøpmannsdisken og vitrineskapet som har fått seg noken strøk. No minkar det etter at hyller og kjøkken er ferdig mala.
Eg skulle ønska eg hadde eit bedre kamera for det er umulig å ta fine nærbilder med det gamle kompaktkamera mitt :(


Det blei ein runde og to den siste veka Fryd hadde opphørssalg.


4 slike putetrekk som eg har planar om å bruke ute i hagemøblane. 30,- kr. pr. stk. må vel vera eit kupp? Eit par flotte korger som skal fyllast med løk i desse dagar og pynta opp på trappa. Eg ser at mange er komme godt i gong med vårspretten ute, men det tar visst litt tid her hos oss.


Nydlig fint vårvær i dag, så nå skal me ut å finna litt kvistar så me er klar til å laga påskebusk.

6 kommentarer:

SNILLPIKE♥ sa...

Kun litt maling, og så har en helt nye møbler. Og helt ny stue. Ikke så mye som skal til alltid. Fortsatt fin søndag til deg.

rod i hob sa...

Så flott! Eg har og litt maling ståande -glede meg te åndå kjem å eg kjem i gang med det :-)

Nyt søndagen!!

Sologbolig sa...

Kjøpmannsdisken og vitrineskapet ditt blei kjempeflott. Eg mala og eit slikt stort skap kvitt her i vinter. Dessverre så fekk ikkje eg med meg opphørssalget på Fryd. Synd at de ikkje er meir forresten. Vi har ikkje tatt i bruk campingvogna ennå, men i påsken tenke eg nok at forteltet kjem opp, då får eg håpa at vi får nyta noen fine dagar der . Ha ein fin søndag.

Photo-Me-Life sa...

Kjempefint ble det! Likte godt den tapeten bark der også.

Lekeland ja, hadde grua meg til å sitte der og dingle med bena men jeg ble jo med på leken å hadde det utrolig artig den dagen. Så det blir herved ærklært flere turer på lekeland på oss!

Anonym sa...

Da blei kjempe fint når da blei kvitt :) Du er så flinke atte :)

Anne S :)

LIVS LYST sa...

Man kan gjøre utrolig mye for lite penger!! Og her ble det kjempe koselig!

Hilsen Ljo