tirsdag 3. mars 2009

Leiter etter motivasjon


Eg har så lyst på to svarte sofaer. Er heilt sjuk. Den eg har er for stor til stova mi, og når eg kjøpte ein billig sofa for fem år siden var eit av argumenta at eg kunne bytte den ut med god samvittighet når eg fekk lyst på ny.Nå er den i tilegg ganske slitt etter ein runde med småbarn i huset. Men det er det å ta seg råd til det då...

Eg har mange småprosjekt eg skulle begynnt med. Male terassedøra kvit, male ei hylle og to osv.osv. Eit par småting som skulle vore spraya med sølvspray etter inspirasjon frå Irina.

Dagene går, lite blitt gjort. Kanskje det blir litt meir energi å finna når kveldane blir lysare?

3 kommentarer:

Crinoline sa...

Vent med å gå i gang til du har energi og lyst. Viktig å hygge seg med prosjektene sine også....

irina sa...

Heisann !!
Har så mye sølvspray , men jeg er også i vinterdvale :)
Får håpe det går fortere enn svint ov er altså !!

Tusen takk for kommentar.
I vinterdvale der å jeg....

Stoooor klem fra meg.

Hilsen fra landet sa...

Vanskelig det der med den perfekte sofa... både skal den passe til rommet, stoffet skal være akkurat det man ønsker og prisen skal også matche ;-)

Spennende å bruke fantasien da, oppdater oss!