fredag 9. april 2010

Vårsprett


No nærmar det seg den varme årstida med stormskritt. Endelig, eg har venta lenge i år. Eg har ei pitte lita planta i hagen med eit grønt blad og to kvite blomar. Trur det kallast oktoberrose, men er ikkje sikker. Me har iallefall gått og gleda oss over den kvar dag den siste tida.

I går då eg kom heim frå tur, så hadde Aina Karin pynta så fint i stova. Så stolt og fornøyd. To "vasar" med ein kvit blom, ein blå krokus og eit grønt blad. Da går liksom ikkje an å bli sur heller....


I dag har eg hatt fri, og eg har gått å venta på sola slik at eg kan ta den første økta ute. Som de ser så er det på høg tid å begynna....



God helg til alle.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, så skjønne ho er =) Ho er så flinke å pynta atte.

God helg te dåke =)

Klem fra daddo

Margrethe sa...

Herlig. Godt å ha en liten hjelper som vil glede mammo. På hagebloggen min finner du en Award til deg. Håper du kan hente den og bringe den videre. Ha ei god helg!

Hilsen fra landet sa...

Ja, ENDELIG!!! VÅR!!