mandag 12. april 2010

Award



Denne fekk eg av Hulter til Bulter.
Å motta denne innebærer
- at jeg må kopiere den over til min blogg
- lenke til den som har gitt meg den
- fortelle 7 (interessante) ting om meg selv
- sende den videre til 7 andre bloggere.

Hmmm ikkje lett dette.

*Eg drikker rødvin fordi om det smakar pyton.
*Rett og slettar hatar vinter, snø og is.Absolutt alt vær er bedre enn snø.
*Klarer ikkje å la vera å hausta farmen min på Facebook.
*Skal på toppen av Melderskin før hausten 2010.
*Elsker sol og sommer, men ikkje hagearbeid.
*Er fødd i Stavanger, og har faktisk budd der ein månedstid.
*Gleder meg vanvittig til ferien i år, sjølv om eg er veldig glad i jobben min.

Sender denne videre til
Snill Pike,
3 kusiner,
Rod i hob,
Landsliv,
4 små,
Solglimt
Sol&Bolig.

Ingen kommentarer: