fredag 23. mai 2008

Nytt på nytt

Sjå kor fint det blei med nye vinduer . Men,selvfølgelig er det et men, me får ikkje lister og blomsterbordene før om 1-2 veker, og det er lenge å vente for ei utålmodig sjel som meg.
Terassen skimtes i bakgrunnen, og der kjem bilder når den er ferdig.


Litt nytt høyrer med når det først er oppussing på gong. Nokre artige skilt, også har eg malt noken gamle knaggar og hyller.Blei nesten som nytt med noken strøk med maling.
Blomar blei også kjøpt. Me har planta i mange veker allerede, men noken må erstattast. Trur eg har gjødsla litt for raust i år, for kinanellikane mine har det ikkje så godt for tida.....
Mannen har endelig fått knollbegoniane sine.Dei får han passa på sjølv,mens eg kjøpte litt meir småplanter enn eg hadde tenkt.Det er så mykje fint i alle slags flotte fargar, at det nesten er vanskelig å begrensa seg.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann =)
Da blir så fint atte :) Kjekt å sjå bilde over kor langt dei er komt :) Dåke må ha ei fine helg alle sammen :D Stor klem fra daddo =)

Hilsen fra landet sa...

Sååå fint det blir da!! :-)

Sigrunn sa...

Hei. Så moro at det er flere "puslerier" i denne verden.
Skjønner mannen din godt jeg,at han vil ha knollbegoniaer, de er jo så flotte, å så er det da så mange varianter av den.
Ellers da så hadde jeg bare lyst å si at sånn kylling som du har i innlegg et ditt 5.mai,akkurat sånn gjør jeg det også. Det er bare så innmari godt altså, med ovnsbakte potetbåter med olje,hvitløk,rosmarin. Himmelsk !!!

liven sa...

Kjempeflotte vinduer!! Sånne ruter liker jeg:)

Ja sant det er vanskelig å begrense seg nå med alle de flotte blomstene i handel!!
Jeg er nødt.....skal reise til syden snart og være i 14 dager!!
Men litt vil jeg jo ha:O)
Ha en fin kveld og tusen takk for koselig kommentar:O)

Anonym sa...

kjempe fine vindu

Laila sa...

Jeg går også og har lyst på nye hagemøbler. Kikket litt rundt nå i vår, men vil vente til jeg er sikker på hvor ting skal stå og hvor stor plass det blir. Har lyst på sofagruppe og spisegruppe i falsk rotting, men det blir nok ikke i år. Så vi har blå plastikkmøbler. Men vi har det jo like koselig når vi sitter på dem så...

ceciliegrut sa...

Vinduene var KJEMPEFINE!

og vet du.. jeg har ventet på lister i mange år. Noen plasser mangler de enda, selv om det er 15 år siden mannen bygde huset :o) Ha ha, er ikke noe mer å gjøre enn å flire, jo mer jeg maser jo tregere er han!