torsdag 21. mars 2013

Marius opp og ned, og i mente.....



Produksjonen har gått unna no på ettervinteren.


Bursdagsgaver til mine to små nieser er allerede i boks. Strikka i merinoull, på pinne 2,5. Tok si tid, men dei blei kjempeskjønne.


.....og Aina Karin ønskte seg ein i orginal fargar, så då blei da sjølvsagt slik til ho. :)

Påsken står for tur, og me er så klar for noken fridagar her i hus. I måro kjeme Anne Sofie og Nicolai, åhh så me gleda oss til å sjå dei igjen. Ei skam å sei da, men me har ikkje sett dei sidan syden turen. Mulig da komme eip påskabilde og to etterkvart, er iallefall planen. ;)

1 kommentar:

Hilsen fra landet sa...

Jeg så dette bildet på FB - så nydelig! Og så vakre farger. Kunne ønske jeg våget meg på å lage en sånn til min jente som er like gammel som AK