onsdag 13. februar 2013

Hell i uhell



Fastelaven er overstått. Tradisjonen tru så kom Aina heim med fastelavensris. Fordelen me har så lenge me har skuleungar. :)

Aldri ein kjedelig dag i Anita sitt liv. Forrige helg sto bilen min fint parkert utanforbi huset. Av alle ting, så kom det ein tilhengar over hekken, nedover plenen og muren og smadra bilen. Me kan berre prisa oss lykkelig for at det ikkje var nokon utanforbi, eller at eg hadde bedt Aina setta seg i bilen.....Det blei IKKJE Stordtur den laurdagen. Me som hadde gleda oss til å vera barnevakt for vesle Nicolai. <3 p="">

Bilen blei kondømt, heilt utrulig at ein bil på tunet kan bli så smadra. Forsikringsoppgjeret gjekk heldigvis greit, og seks dagar seinare hadde eg ny bil. Aldri så vondt at det ikkje er godt for noke....


2 kommentarer:

My Dream sa...

Detta va jo heilt sjukt! Godt bilen va tom :/ har kje du følgar lista? Må laga :) eg legg deg t bloggrullen min når eg kjem på pc. Mobil no :) grattis m ny bil :) klems Diana

Brunt sukker sa...

OY ANITA SÅ SKUMMELT
BRA DET ENTE GODT
GRATULERA MED NY BIL:)
NYT HELGA SKJØNNE ANITA
KLEM ELI:)