onsdag 2. mars 2011

Mars er heller ikkje mild......



Ei slik står fint i ein krok i hjørna av stova mi, og ventar med lengsel etter å bli montert over spisebordet. Gleder meg som ein liten unge.



I tilegg så er det ein nydelig dag i dag, og ein kan såvidt kjenna at sola varmar. Noken veker til no, så stiller me klokka og våren er her for fullt. Me har iallefall lov å drøyma, og håpar på at badeparkar kan besøkast og bassenget kan fyllast. Våren er ei optimistisk tid her i huset.

Treningskalenderen frå februar blei bra. Aberet er at eg innimellom går for halv maskin. Har fått problem med ryggen, men prøver å komma meg ut fire gonger i veka, noken gonger er det lav intensitet, men eg gjennomfører nå på eit vis. No står eg på farten til kiropraktor, og håpar det kan gjera susen. :)

1 kommentar:

Sonja frå Sunnfjord sa...

Det var litt av ei lysekrone! Vert nok flott når den kjem på plass:)