tirsdag 4. januar 2011

Nytt år, nye mulighetar


Jula kom og gjekk, det samme med nyttår. Ikje et brukandes bilde blei det fra iphonen, alle blei for mørke, men det er einaste eg har frå høgtida. :(
Tradisjonell feiring heima hos mammo blei da i år. Kjempekoselig når me er samla heile gjengen, og veldig kjekt med de to nye tilskudda i familien, men eg er glad eg no er tante og kan overlata ansvaret til andre. ;) Men for å sei da sjølv, eg trur eg er ei god supertante.


Heima på Netland har me no hatt tradisjon med nabofest i romjula for 14. gong. Trur det er komme 14 nye ungar og to bonusbarn sidan første festen, så korleis dette skal enda må gudane veta, men koslig å møtast det er det.



Så må eg nytta høve til å gratulera verdens beste Ingunn og Tor-Petter med sølvbryllupsdag i dag. Godt jobba folkens. :)

Ingen kommentarer: