søndag 4. juli 2010

Tålmodigheten sjølv


For første gong har eg klart å få blom på orkide igjen. Veeldig stolt no. Har ein til som det ser ut som eg får til igjen. Eg fekk mange orkidear når pappa og mommo døde, så det er veldig kjekt når eg får detta her til igjen.


Treningskalendar over juni blei det ikkje noke av . Nå er eg på 6. veka utan bad og heller på å bli sprø. Er det mulig å bu utan skikklig toalett og dusj med to ungar over så lang tid? Jo, på et vis så går det, men eg hadde aldri klart meg utan gode naboar og venner som stiller do og dusj til disposisjon døgnet rund. Men no begynnar tålmodigheten min å ta slutt, kanskje det blir ferdig denne veka.....



Ønsker alle ei fin og varm veka.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh så fine orkideane va =) Eg har to eg vente på, men da skjer jo ingenting =P

Håpa du får do igjen ganske snart! Da blir knall fint =)

Anne S

irina sa...

Ohh jeg orker ikke å vente..utålmodig meg....men du er jooo så flink !!
Tusen takk for at du gidder å kommentere når jeg er så dårlig til det :) Derfor har jeg en besøksrunde for å takke alle dere som sprer solskinn på min blogg :)

Klem

Hilsen fra landet sa...

Gratulerer med tålmodigheten! Du får bruke den tålmodigheten i din venting på badet... jeg vet det ikke er lett!!