lørdag 9. mai 2009

Pynt på trappa



Eg har leita lenge etter denne her, men den minste utgåva har vore utsolgt der eg har sett. Men på BoGrønt i Etne fant eg den endelig. Må kanskje ha ein litt meir fargerik blom oppi, men då må det bli litt varmare i været. Her er det fortsatt kaldt. Brrr.


Eg har ein vegg i stova der eg har prøvd å samla anene mine. Her er oldeforeldre,besteforeldre og foreldre generasjonen. Litt artig å kunna sjå likheten mellom eigne ungar og anene deiras. :)


Sol,sol kom igjen,
du er min beste venn.
Vekk med skyer og paraplyer.....


2 kommentarer:

solglimt sa...

Ein slik velkommen-blomsterpotte har eg òg sett etter!! Fann ein i dag, på Fredheim blomster. Må kjøpe meg ein slik. Kjempe koslige!!

Hilsen fra landet sa...

Den var original og koselig - med en fargeklatt der til sommeren er det hyggelig velkomst!

Signerer,- vi vil ha sol, så det spirer og gror!!