søndag 1. mai 2011

Sol og sommar





Kan me ha det bedre? Sol frå morgen til kveld, bikiniver og glade ungar? Og dette før me skriver 1. mai. Eg nyter kvart minutt og kjenner ein liten følelse av panikk, livredd for å bruke opp all sommaren allerede....Nei dette fortener me etter to knallharde vintrar. :)


Det har vel aldri hendt før at eg har klypt plenane før me skriver 1. mai, og iallefall så er det første gong det er gjort mens eg fortsatt har piggdekk på bilen. Dei må av i dag. *note to self*


Småpynting på terrassane, spyling og planting.Eit steg om gangen for dette skal nytast.


Treningskalendaren er eg fornøyd med. Kjenner at det er litt tyngre no når finaværet er komt, men kanskje redusera ein dag i veka no i det lyse halvåret. Eg får sjå kva det blir til.

Ønsker alle ei flott veka!

2 kommentarer:

rod i hob sa...

ja jammen har me det fint for tida!

MÅTTE DET VARE!!

God veke til deg og :-)

Anonym sa...

fint du har gjoft det med pynting.Du er flink.