søndag 28. desember 2008

Litt skuffa....


Snakk om eit bedrøvelig syn som møtte meg i dag. Må nesten berre flira litt også, for snakk om å sjå "steindaud" ut.....

Slik såg altså juleblomane våras ut etter at me kom heim frå juleferien i dag. ..


To er kjøpt på matbutikk, og to er kjøpt på blomsterbutikk. Har egentlig aldri trudd at det var noko forskjell på det, men no har eg fått ein annan erfaring.

Men aldri så gale, det er vel halv pris av halv pris på juleblomar no i romjula? Håpar på det for eg må på blomehandel i morgen ;)

7 kommentarer:

Brocante sa...

Julestjerner trives aldri hos meg. Jeg har kjøpt/fått de flotteste eksemplarer men etter noen dager hos meg detter alle bladene av uansett. Passer på dem etter alle kunstens regler, men de utånder før jeg får sukk for meg uansett.

liven sa...

Hei!!
takk for koselig kommentar hos meg:o)
Ja slik kan det gå........juleblomstene trenger nok litt stell og omsorg:o)
Men nå hiver de jo julestjernene etter deg....så du får kjøpe nye:o)
billige nå........

Ha en fin kveld og kos deg:o)

FO - 2 sa...

Hei.
Er innom for å ønske deg en fin nyttårsaften og ett frodig, innholdsrikt og godt nytt år! ;)))

Photo-Me-Life sa...

Ja her er det så mye spenning at fy. Å enda mer spenning blir det i natt....jeg blir å holde det hemmelig til jeg vet mer hva som skjer...alt jeg vet er at jeg blir opptatt ett par dager fremover, så får vi se om det kommer i bloggen hva som er i ferd med å skje om NOEN minutter.....

irina sa...

Nå når vi skriver 3 januar behøver vi ikke det lenger. Har en julestjerne som jeg vil pellme ut. Og den fikk jeg :)

Takk for hyggelig kommentar :)

Klem

irina sa...

Heia Anita !!

Hvordan går det med deg ??
Ser at det er lenge siden du skrev ett innlegg og da blir jeg bekymret.

Håper uansett at du har det ok i allefall !!

Stor klem

Photo-Me-Life sa...

Huff, ikke at jeg skal le men det er jo trist da planter dør. Man vil jo gjerne ta vare på de. Dessuten, julestjerner dem dør alltid hos meg no matter what. Jeg har grønne fingre men ikke julestjernefingre.

Nei angående den nisseringen, det var ikke det at jeg manglet en gave. Jeg er såpass gammel nå at jeg bryr meg ikke om hvor mange gaver jeg får, men det var prinsippet. Tror ikke jeg melder meg på noe slikt igjen, følte dette ble unødvendig irritasjon. Kanskje har hun sendt gaven i januar, hva vet jeg, men syns det er vel sent alikevel.