onsdag 6. oktober 2010

Ansvarsfraskrivelse


Husvask er kjedelig, men bør gjennomførast med jamne mellomrom. Eg tenkte som så at om eg fant ei fin vaskebøtte så ville pliktene gå som ein leik. Den gang ei, det det endar opp med er at eg kjøpe fine vaskemidlar og brukar tida til å "ommøblere" med dei. Herlighet, mammo må tru eg har klikka. :))


Egentlig så er det Emmeline si skyld, for kvar gong eg tenker på husvask og den fine vaskebøtta mi, så tenker eg på Emmeline og lurer på om ho har bøtta med så fine prikkar på, også tar eg meg ein tur foran laptoppen og blir sittande å lesa bloggar istadenfor å vaska hus. Sannelig så var det det som hendte i dag og.........

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, så koselig =)

Anne Sofie =)

Hilsen fra landet sa...

Helt enig, lurer også på om Emmeline har Green Gate vaskebøtte og ikke minst dobørste!

Ja, det er muffinsrøre oppi det tomme appelsinskallet, så fester man de to skall-delene sammen med tannpirkere, og evt pakker alt i folie eller legger skallet rett i glørne ;-)

Ja nå er høstferieuken over for oss!