tirsdag 7. oktober 2008

Haust

Knollbegoniane som har vore heima hos mammo og papen på overvintring, kom fram til slutt.
No står dei med flotte blomar når me rundar oktober. Bedre seint enn aldri, og eg må tilstå at eg hadde mista trua på at dei skulle komma med blom igjen.

Ellers så står det ganske så bedrøvelig til på uteområdet.Kjøpte nokre lavendelplanter som eg tenkte skulle stå i flott blom på trappa utover hausten, men den gang ei. Slik ser det ut etter nokre dagar.Eg får vel berre innsjå at det går mot vinter og mørketid.

Me hadde oss ein fin tur på Bogsnesåsen her ein dag. Ådne og Aina Karin stor koste seg, og me hadde nistepakke med som me koste oss med på toppen. Kjempekjekk tur.
Me fant utrulige mengder med sopp på veien opp. Dei håpefulle blei veldig fasinert.
Som den pysa eg er, så må me ikkje røra, berre sjå.Eg trur dei tok 100 bilder av ulike soppar på turen.Her er ei tua foreviga av Aina Karin.

2 kommentarer:

FO - 2 sa...

Koselig tur.
Slike turer som de små vil huske på dette ja, sikkert.
Så fint at Begoniaene ville blomstre for deg til slutt da. :)
Kos deg videre i høsten.

irina sa...

Heisann !!
Og tusen takk for kommentar. Det var utrolg koslig.
Jepp høsten er her.....det vises ute det...lavendelblomstrene dør ut hos meg okkesom vår, sommer .høst eller vintar.

Men det ble en koslig tur med barna da :)

God helg tl deg å dine:)